:اخر كلام:
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

:اخر كلام:

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نصيحه اخويه متــقــفــش لبنت فى المترو ابداااااااااااااااااااااا

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

نصيحه اخويه متــقــفــش لبنت فى المترو ابداااااااااااااااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: نصيحه اخويه متــقــفــش لبنت فى المترو ابداااااااااااااااااااااا   نصيحه اخويه متــقــفــش لبنت فى المترو ابداااااااااااااااااااااا I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 01, 2008 11:32 am

ههههههههههههههههههه

لا فعلا انا اكتر حاجه بتنرفزنى لما بتكون واقفو المترو زحمه اوى و على اخره و تلاقى البنت واقفه وسط الرجاله واقفه تقول لا محدش يلمسنى محدش يجى جنبى و انت اساسا مزنوق و مش عارف تتحرك ... برتكبوا فى عربيه الرجاله ليه يا ستات ؟؟

من غير سلام ..،

ركزو بقى علشان ممكن يكون الموضوع طويل شويه بس اعمل ايه من حرقت دمى
وخنقنى بجد

ياجماعة احنا لازم نعمل وقفة .. من اللى هيه كده

دلوقتى الأخت سحر الجعارة تطلع تقول ان المرأة لها نفس حقوق الرجل في المجتمع،

والأخت إيناس الدغيدى تطلع تقول قصدى تقلع تقول ان الراجل همجى مش بيعرف في المرأة غير جسمها،

والأخت إقبال بركة تقول إن مصدر جمال المرأة هو عقلها مش جسدها ولازم التعامل معاها كعقل بدون النظر إلى الجسد هيه عاملة فيه ايه.. ده باعتبار ان الواحدة تبقى ماشية في الشارع وواحد بقى يعاكسها يا ابو عقل جامد..ياواد انت ياابو مخيخ ملبن..حوش شعرك عشان نشوف جمال عقلك يا قمر
والواحد بقى يكلم صاحبه وهما شايفين بنت ماشية..شفت ياد العقل اللى لابس أحمر ده؟؟
كل الكلام ده ماشى

والأخت هالة سرحان بيجيلها تخلف عقلى لو سمعت ان راجل قال لمراته حضَّرى العَشا..باعتبار ان العشا رجس من عمل الشيطان

والأخت العزيزة سعاد حسنى تقول البنت زى الولد ماهيش كمالة عدد..ومش عارف مين قال ان البنت كمالة؟؟
البنت طبق كشرى بحاله من الكبير ابو تلاتة جنيه.. زيه زى الولد بالظبط

والأخت عبير صبرى ربنا يهديها تقول ازاى الراجل المتوحش القاسى التنين اللى بيطلع نار من مناخيره بيتعامل مع الأنثى اللى هيه نسمة ماشية ع الأرض يا ولداه

طبعا انا باعدى الكلام ده لأنى عارف الولد المحترم بيعامل البنت المحترمة ازاى.. والزوج المحترم بيعامل الزوجة المحترمة ازاى ومش محتاجين نصايح اسم الله على جمالهم وأدبهم اللى فاتوا
المشكلة بقى مادام بيقولوا البنت زى الولد..أنا ليه باقف في المترو عشانهم بقى؟؟ أيوة اوعى تمشى استنى..دى مشكلة كبيرة مش صغيرة..يعنى أنا لما اركب المترو كام مرة في اليوم وكل مرة اكتشف انى لازم اقف عشانهم تبقى مشكلة
https://a5rklam.yoo7.com

نصيحه اخويه متــقــفــش لبنت فى المترو ابداااااااااااااااااااااا
صفحة 1 من اصل 1